زینب و زهرازینب و زهرا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

دوقلوها

گلی های بابایی

1390/11/2 20:15
نویسنده : بابای دوقلوها
1,411 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته وقتی زنگ میزنم خونه گلی های بابا به مامانشون میگن الو کنم الو کنم با بابایی الو کنم..... وقتی مامان گوشی رو میده بهشون شروع میکنن به صحبت که خیلیاشو من نمیدونم چی میگن و نیاز به مترجم دارم که مامان زحمتشو میکشه... برای باباشون تعریف میکنن که نقاشی کشیدن. عکس بابایی رو کشیدن که می خنده ـ با اسباب بازی بازی کردن و خونه درست کردن ـ بعدش من میمونم یه عالمه دلتنگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

گلی های بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

هانا
2 بهمن 90 20:59
واي سلام چه دوقلو هاي نازي
خيلي خوشگلن


ممنون هانا خانوم. ممنونم که سر زدید و نظر دادید. بازم تشریف بیارید



هانا خانوم. لطفا آدرس وبلاگتو رو بذارید که لینکتون کنم. من نتونستم شما رو پیدا کنم. از دوستان هر کس هانا رو میشناسه بهش اطلاع بده. متشکر

مامانی هدیه
2 بهمن 90 22:17
سلام
خوشحال میشم که هدیه رو به جمع دوستاتون اضافه کنید


با کمال افتخار اضافه کردم. بازم به ما سر بزنید.

مامان نسترن
2 بهمن 90 23:31
با سلام...ممنونم از حضور سبزتون در وبلاگم....ماشاا...هزار ماشاا...به این گل دخترهای زیبا و دوست داشتنی...با افتحار لینکتون کردم
بابایی سارا
3 بهمن 90 9:19
سلااااااااااااااااااااام

اول که هزاااااااااااااااااااار ماشااله
دوم هم هزااااااااااااااااااااااار ماشااله

اصلا تا آخر ماااااااااااااااااااااااااااااشااله
چه دخترای نازی




مرسی بابای سارا. ممنون که بهم سر زدید

زیبا
3 بهمن 90 12:04
ماشالا به این گل دخترهای ناز و دوست داشتنی


ممنون زیبا خانم

elham
3 بهمن 90 12:19
ماشاله دختراتون خیلی نازن
خدا حفظشون کنه دوقلوداری خیلی سخت و شیرینه
منم دوقلوی دختر و پسر دارم


مرسی. لطف دارید.آره دوقلو داری خیلی سخته. البته واسه مامانشون. من که هنوز سختی ندیدم بازم به ما سر بزنید
مامان نادیا و نلیا
3 بهمن 90 13:30
عکس خیلی قشنگیه....آفرین به دخترای خوشکلتون که نقاشی های قشنگ میکشن....حرف زدن بچه ها تو این سن واقعا شیرینه....
مامان طاها
3 بهمن 90 15:14
سلام , ممنون که به ما سر زدید ,و وشحالم که با دوتا دو قلوی خوشگل و ناز و شیرین آشنا شدم خدا حفظشون کنه و زیر سایه شما شاد و سلامت باشن ,من توی دنیای قشنگ طاها شما رو لینک کردم , دوقلوها
مریم(مامان روشا)
3 بهمن 90 15:15
سام بابای مهربون ممنون که به ما سر زدین چه دخملای نازی خدا حفظشون کنه ما برای تبادل لینک آماده ایم
مریم 65
3 بهمن 90 15:18
الهی عزیزمممممممممم چقدر این دوتا جوجوها ملوسند
خدا حفظشون کنه الهی
هزار الله اکبر چشم خدا بهشون باشه
امروز رفتین خونه حتما براشون اسپند دود کنید


مرسی مریم خانوم. لطف کردید به ما سر زدید. بازم تشریف بیارید
hanieh
3 بهمن 90 16:50
بهتون تبریک میگم ، هزار ماشاا... دوقلوهاتون بانمکن، کار جالبی کردید که خاطراتشون رو براشون حفظ میکنید

ممنون هانیه خانوم. به عنوان یه پدر وظیفمه اینکارا رو انجام بدم

شیرین
3 بهمن 90 20:24
سلام...خوشحال میشم که شما رو لینک کنم.
گل دختراتون ببوسید.
لینک شدید.


ممنون شیرین خانم. منم با افتخار لینکتون کردم. به امید دیدار مجدد

شیرین
3 بهمن 90 20:26
لینک شدید
هستی
4 بهمن 90 0:02
سلام.
چه دوستای نازییییییییییییی
من وبلاگ دوستای جدیدمو به لیست دوستام اضافه می کنم


ممنون از لطفتون هستی خانم

نگين
4 بهمن 90 8:59
سلام. بابت حضورتون و اظهار محبتتون ممنونم . من شما رو با افتخار لينك ميكنم . به جمع دوستان نگين جون خوش اومدين دو قلوهاي عزيزم.

ممنون. نگین خانم هم به دوقلوها پیوست.

مامی سمیرا
4 بهمن 90 10:10
آخی..........
خیلی نازن
همسانن دوقلوهای شما هم؟

دوتا بوس برا دوتا گل

منم لینک میکنم با اجازه

در ضمن فکر میکنم جای ون یکاد خالیه تو وبلاگشون
آخه خیلی نازه میترسم چشم بخورن

مرسی مامان سمیرا. آره همسان هستن. منم با افتخار نیکی و نیکا رو به زینب و زهرا لینک کردم. به امید دیدار مجدد

مامان بیتا
4 بهمن 90 11:45
کـمـک کـن مـثـل مشهد، شهر رؤیا دلـم پـر ازدحـام از نـور بـاشــد پـر از پـرواز کـفـتـرهـاى کوچک سـرم سـبـز و دلـم پـر شور باشد شهادت امام رضا (ع)تسلیت باد
سپيده مامان هليا
4 بهمن 90 20:33
سلام ماشاا... دختراي خوشگلي دارين خدا حفظشون كنه.با اجازه لينكتون ميكنم.هليا خوشحال ميشه دوستاي به اين نازي داشته باشه منم با مامان سميرا موافقم.حتما ان يكاد بذاريد وبلاگتون

مرسی مامات هلیا. چشم. حتما و ان یکاد رو میذارم. منم با افتخار لینکتون کردم
نازنین
4 بهمن 90 20:54
سلام خوبید؟ من لینکتون کردم.شما هم منو با اسم وبم لینک کنید مرسییییییی
مریم
4 بهمن 90 21:13
سلامدوست عزیز ممنون که بهم سر زدید چه وب بامزه ای دارین دخملاتون هم خیلی خوشگل بودن تبریک میگم بهتون ایشالا همیشه سالم باشن من لینکتون کردم شما هم منو با نام وبم بلینکین خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید
الهام
4 بهمن 90 21:22
جانم چه دخترای گلی الهی خدا شما را واسه اونا حفظ کنه و اونا را واسه شما و درکنار هم شاد باشید و سلامت
مامان دینا جون
4 بهمن 90 21:24
سلام.من دوقلوهای خوشگلتونو لینک کردم.خوشحال میشم اگه تو لینکتون باشم.
مامانی درسا
5 بهمن 90 2:39
سلام آقای پدر . شما با افتخار لینک شدید به جمع دوستان درسایم خوش اومدین . دو قلوهای نازتون رو ببوسید .


مامان درسا ممنون از لطفتون. شما هم با افتخار لینک شدید.
مریم 65
5 بهمن 90 7:51
بابای دوقلوها میشه لطفا آدرس وب سپیده مامان هلیا را قرار بدید


مریم خانم آدرس مامان هلیا توی لینک توستان دوقلوها هستش.

مامان رومینا
5 بهمن 90 8:19
خوشحالم از آشناییتون.ایشالا رومینا و دوقلوها دوستای خوبی باشن
مریم 65
5 بهمن 90 10:44
دلم میخواد از این جوجوها یه گازی بگیرمممم
البته با اجازه شما


خواهش میکنم. فقط آروم گاز بگیرید. می ترسم گلی هام دردشون بگیره.

مامان متین
5 بهمن 90 15:23
سلام دوباره .دخترهای نازو سرزنده ای دارید خدا حفظشون کنه.

ممنونم مامان متین.
نیلوفر
5 بهمن 90 15:49
باسلام دوقلوهای خوشگلی داریدیه شماتبریک عرض میکنم بااجازه لینکتون کردم شماهم بااسم نیلوفرلینک کنید.
مامان پریسا
5 بهمن 90 20:25
سلام ماشالله به این دوقلوهای دوست داشتنی. با اجازه لینکتون کردم.به ما سر بزنید و اگر دوست داشتید لینک کنید ممنون.


ممنون که سر زدید و لینک کردید. منم با افتخار شما رو لینک کردم. بازم تشریف بیارید
مادر کوثر و علی
6 بهمن 90 7:25
سلام چه دخملای خوشملی
مادر کوثر و علی
6 بهمن 90 7:29
این خوشملا 2 ماه از دخمل من بزرگترن
ناناز
6 بهمن 90 16:54
خيلي خوشكن زنده باشن


ممنون ناناز خانوم. بازم به ما سر بزنید
مامان الینا
15 بهمن 90 14:35
ماشاالله چه 2قلوهای نازی خداحفظشون کنه
مامان فاطمه
7 اسفند 90 20:12
سلام ماشاا... به دخترای نازو خوشگلت با اجارتون من شما رو لینک کردم اگه ذوست داشتید به من سر بزنید.
مریم
8 اسفند 92 13:40
دو تا فرشته ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد