زینب و زهرازینب و زهرا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دوقلوها

علووسک بازی

1391/5/9 7:34
نویسنده : بابای دوقلوها
3,783 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل داریم ما

قند و نبات داریم ما

از بس که خورده ایم ما

قندمون رفته بالااااا

نیشخندنیشخند

لطفا کسی شعرمو مسخره نکنهنیشخند

خووو واسه دل خودم و ورووجکام شعر گفتماز خود راضی

 

سلام به عرووسکای خودم

خووبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ خوب خدا رو شکر

 

این پست میخوام بیشتر تصویری باشه

پس بزن بریم ادامه مطلب عکسا رو ببینیم

خوب علوسکتون لو بلدید حمون بعد اومدید لباساشو تنش کلدید و شیل بهش دادید، بعدشم که خوابوندینش.

ع

ع

ع

 

اینجا زینب داره میگه نازی نازی گلیه نکن، الان گذا بلات میالمممم بخوولی، باشه؟؟؟قلب

ع

ع

ع

ع

 

 

اینجام هم خانوم دکتر یه مریض اورژانسی داره که داره معاینش میکنه

مریض: خانوم دکتر؟؟؟ مشکل من چیه؟؟؟ بهم بگید؟ من طاقتشو دارمنیشخند

خانوم دکتر: ایندا دلد میکنه،

بعد اون گوشی رو جاهای دیگه میذاره و میگه، ایندا ایندا ایندا ایندا ایندا ایندا ایندا

ناراحت

اه؟؟؟ خانوم دکتر؟؟؟ یعنی من هیچ جای سالمی ندارم؟؟؟؟خیال باطل

ع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (70)

مامان علی خوشتیپ
8 مرداد 91 8:50
آخیییییییییی چه مامانای مهربونی
چه خانم دکترای حاذقی
یه نوبت میدین به منم...حالم هیچ خوب نیست
راستی تخصصتون چیه؟
چه اتاق خوشگل و مرتبی!!!به علی بگم نیگا کنه یاد بگیره

تخصص کل داریم عمه
تخصص کل میدونی چیه؟
یه چیزی تو مایه های آچار فرانسه
ممنون از لطفتون
مامان سارینا
8 مرداد 91 9:16
به به سلام به بابایی شاعررررررر . نه خوب بود بابایی چرا مسخره کنیم . ضمنا بابایی ماشالله یه پا خاله شادونه شدیدا ( خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید ؟ خوب خدا رو شکر ) اینو جای دیگه نگینا اخه بد جوری شغل خاله شادونه رو در معرض خطر قرار میدید
خوب برسیم به گل دخملیهای گل گلاببببببببب
چطورید دخملای خوب و خوشگل ؟
دلمون حسابی واسه شیطونیهاتون تنگیده بودا . عکسهاتون خیلی خیلی خوشگل شدن . بوس رو صورت ماه هر دوتاتون که خیلی خیلی دوستتون دارم وروجکهای خوشمزههههههههه
چه بامزه مامان بازی میکنین دلم واسه بچگیهام تنگید
بابایی خوب یعنی چی درست حسابی بگین کجاتون درد میکنه تا خانوم دکتر ما گیج نشه
زهرا و زینب گلی انشالله همیشه سالم و سلامت باشید و بزرگ شدید خانوم دکتر بشید . دوستتون دارم

حالا چرا خاله شادنه؟؟؟
نمیشد عمو پورنگ باشیم؟؟؟
ممنون از لطفتون
مامان متین
8 مرداد 91 10:01
آخه چرا باید کسی مسخره کنه شعرتون رو خیلی باحال بود.
عزیزای من چه ناز مامان بازی میکنن. روی ماهتون رو میبوسم.

ممنون از لطفتون
مسخره رو همینجووری پروندم
مسخره کنن هم برام مهم نیست
مادر کوثر
8 مرداد 91 10:27


چه پست بامزه ای
چه دخملای نازی
شعری هم که گفتین جالب بود

ممنون
شما لطف دارید
مامان زهره
8 مرداد 91 10:44
واي منم عاشق عروسك بازيم من بيام بازي

آله
تو هم بیا، ولی علووسکای خودتو بیال
نمیذالیم با علوسکامون بازی کنی
مامان زهره
8 مرداد 91 10:46
چه خانوم دكتراي مهربوني.چه مريض ساكتي.زود تا متوجه نشده يه آمپول كنده بهش بزنين تا حسابي حالش جا بياد .اما يواش بزنين درد داره ها
بابا يواش تر جيغ مريض در اومد .

ممنون از حضورتون
خوشبختانه این خانوم دکترا کار تزریقات رو انجام نمیدادن
مامان دو قلوها
8 مرداد 91 10:56
وای که هردوشون ماهن میشه یه روزم منم عکس دوقلوهامو بتونم بزنم
شنیدم بزرگ کردنشون خیلی صبر میخواد ولی خدارو شکر میکنم که همچین نعمتی داره بهم میده

ممنون، شما لطف دارید
انشالله به زودی شما هم عکس دوقلوهاتونو میذارید
صبرشم خدا میده، نگران نباشید
مامان پارسا جیگر
8 مرداد 91 11:10
به به چه خانوم دکترهای مهربونی قربونتون بشم من چقدر خوشگل باهم بازی می کنید بابایی شما هم دو تا خانوم دکتر خوشگل دیدی حسابی خودتونو به مریضی زدین ها

ممنون از لطفتون
اه، از کجا فهمیدی؟
مریم
8 مرداد 91 12:09
سلام بابایی مهربون که اینقدر با ذوق و سلیقه شعر برای گل دختراتون سرودین
عکسها هم خیلی خوشگل بودن
بقول مامان سارینا چرا دکتر کوچولوی مارو کیج کردین خو اول بهش می گفتین کجاتون درد می کنه تا طفلک بدونه میخواد کجارو معاینه کنه
حقتون بود که بهتون بگه ایندا ایندا ایندا ایندا

سلام
ممنون از لطفتون
خوب این خانوم دکتره نمیذاشت من حرف بزنم
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
8 مرداد 91 12:55
سلام.
وای بابایی چه شعر قشنگی..میبینم که شاعرم هستین
مامان خانما رو ببین!دخترا از اون روز اول حس مادرانرو با خودشون دارن...چه خانم دکترایی!بنده خدا مریضایی که قراره برن پیش اینا از همه جا نا امید میشن کهحالا شما باباشون بودید و هواتون و داشتن
همیشه شاد باشین عزیزای من.

سلام
ممنون از لطفتون
واقعا خدا به دادشون برسه
نمیذاشتن من یه زره حرف بزنم
فقط معاینه
مامان احسان
8 مرداد 91 13:11
سلام کلی با خوندن شعرتون خندیدم نه از روی مسخره ها دلمو شاد کرد یه جورایی کوچولوهارو ببوسید

سلام
امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان آرتین
8 مرداد 91 13:15
به به گل دخترهای خوشگل
من در آینده مریض شماها هستم

انشالله که هیچ وقت به دکتر احتیاج نداشته باشید
تک ستاره
8 مرداد 91 13:40
شعرم میگین که بابا شاعر موفق باشی.. خانم دکترو ببوس

خوب زندگی خرج داره دیگه
مجبوریم از یه راهی امرار معاش کنیم
ممنون از حضورتون
مامان آراد(خاطره)
8 مرداد 91 14:46
ای جانم..
این دوتا چقدر شیرین و بلان...


ممنون
شما لطف دارید
محسن فنائی
8 مرداد 91 15:24
ممنونم که اومدی وتبریک گفتی به دوقلوها امیدوارم بتونم تو شادیهات جبران کنم
خدا دوقلوهای گلت رو برات حفظ کنه
راستی عروسای منو خوب مراقبت کن !!!!
زنده باشی

خواهش میکنم
اگر تونستید از دست پسر عمو و پسر عمه در بیاریدشون من حرفی ندارم
هستی
8 مرداد 91 15:52
مورچه داره می بافه
با نخ زرد و پشمی
برای دوست خوبش
یه شال گرم و پشمی
ریخته کنار دستش
صدتا کلاف کاموا
مورچه میگه خدایا!
تموم میشه تا فردا؟
زرافه دوست مورچه
فردا میشه سه سالش
هرچی براش می بافه
تموم نمیشه شالش...
قربون دوقلوهای ناز و دوست داشتنی برم من....
خاله هستی خیلی دوستتون داره هااااااا
بابایی دیگه مریض نشین که این خانوم دکترای ما رو به درد سر بندازین...
یه خورده بیشتر مواظب خودتون باشین لطفا

شعر زیبایی بود
ممنون از حضورتون
چشم، حتما
مامان امیرحسین ومحیا
8 مرداد 91 16:06
همه دخملا عاشق علووسک بازین.دخملامو ببوسین.

دقیقا
ممنون از حضورتون
مسافران آسمانی
8 مرداد 91 16:21
ماشاالله این وروجکا هر روز قشنگتر از روز قبل میشن بابایی...
من تو کف این تختخواب مارکشونم...
به به خانم دکترا...اما بابایی خدا نکنه شما مریض بشی...قطعا از ایندا ایندا گفتن منظورشون این بوده که شما همیشه سالمی و تندرست در کنار فسقلیای خوشکلتون...

ممنون
شما لطف دارید
قطعا همینطوره
مامان سوگل
8 مرداد 91 16:34
ای جونم، چه عجب شما دو تا وروجکها یه کار دخترونه انجام دادین، باباجونش به مامانیشون بگو یه اسپند دود کنه برای این خوشگل خانوما، ماشالا بزرگ شدن

یعنی میفرمائید قبلا همش کار پسرونه انجام میدادن؟؟؟
ممنون از لطفتون
سپیده
8 مرداد 91 18:47
سلام . یه مسابقه تو وبلاگ "کودک من" گذاشتیم. دوست داشتید شرکت کنید.

سلام
ممنون که خبرمون کردید
مامان رومینا
8 مرداد 91 19:42
به به میبینم وروجکا باباشونو شاعر کردنهمچین بدم نبود واسه بار اولتورو خدا نگاه کن دکترای آینده رو.کلی خندیدم به کاراشون


ممنون از حضورتون
مامان نادیا و نلیا
8 مرداد 91 20:29

چیگرتونوووو

منمون
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 23:07
شعرتون عالی بود در آینده شاعر بزرگی میشین
پدر :شاعر
مادر:کدبانو
بچه ها:دکتر
به به به این خانواده هنرمند

ممنون از لطفتون
سپیده
8 مرداد 91 23:32
چه بچه های شیرینی
معلومه که خیلی همدیگرو دوست دارن

ممنون از لطفتون
مریم(مامان روشا)
9 مرداد 91 1:45
اتفاقا شعرتون قشنگ بود...احساسات پاک هیچ موقع مسخره نمیشن....
الهی چقدر خوبه که دوتا هستن و باهم بازی میکنن ...مطمئنا" دوستای خوبی برای هم میشن

تا همیشه جمعتون جمع و دلتون شاد

نظر لطفتونه
آره، تو این مورد خیلی عالیه، همیشه یه نفر واسه بازی و خرابکاری هست
راحله مامان احسان
9 مرداد 91 2:25
الهههههههههههههی عزیزای خاله چقدر نازین شما...
چه مامانای مهلبونی هستین..
چه خانوم دختری حالا بگو بابات مجلش چیه..
خیلی عکسا زیبا بود
پستتون هم خیلی شیرین بود کلی لذت بردم..
این آهنگ وبلاگتون هم که دل منو برد...
امیدوارم سایه تون همیشه بالای سر دوقولوها باشه...
زهرا جون زینب جون قدر مامانو بابارو بدونین..
امیدوارم همیشه ها لبخند روی لباتون باشه گلی های خاله

ممنون از لطفتون
راحله مامان احسان
9 مرداد 91 2:47
ای جاااااااااااااااااااااااااان چه بامزه می خونن ...
من این توپو نیداشتم

نظر لطفتونه
مامان دینا
9 مرداد 91 3:26
افرین به این همه ذوق وقریحه بابایی شعر جالبی بود.خسته نباشین .چه دکتراییاخ که من عاشق این جور بازی بچه هام

ممنون
شما لطف دارید
مادر کوثر
9 مرداد 91 8:36
سلام
طاعاتتون قبول
ممنون از حضور و نظراتتون
موفق باشید
دوقلوهای ناز و بازیگوشمون رو ببوسید

سلام
ممنون، همچنین
مامان آرشیدا قند عسل
9 مرداد 91 9:58
ای جانم ، عزیز دلم که اینهمه خوب به عروسکهاتون سرویس میدین بیاین خودم تنهایی بخولمتون چقدر بهتوئن میاد خانوم دکتر باشید الهی یعنی حال بابایی تا این اندازه بده ولی حتما شما خوبش می کنید مگه نه گلهای خاله آفرین به بابایی شاعر ،خیلی قشنگ بود
مواظب دخترهای گلم باشید.

ممنون از حضورتون
نهههههههههههههههه، ما لووووو نخووووول خالههههه
مامان فافا
9 مرداد 91 12:52
چقدر خوبه که توی هر خونه هم دکتر باشه هم شاعر
بابایی شعرتون خوب بود مخصوصا مصرع آخرش

مخصوصا دکتر
ممنون، شما لطف دارید
مامان محمد و ساقی
9 مرداد 91 14:39
سلام.خوبین؟
این خواهرای خوشگل چه قشنگ دارن بازی می کنن.ای جون عروسکبازی ودکتر بازی.
منم با خواهرم همینطوری بازی میکردم.یادش بخیر.
شعرتون هم قشنگ بود.
ایشا... همیشه شاد باشید.

سلام
خووفیم
ممنون ازحضورتون
همچنین شما
راحله مامان احسان
10 مرداد 91 10:01
خیلی شعر خوندنشون نازه خدا حفظشون کنه روزی چند بار میام گوش می دم..

ممنون، شما لطف دارید
مامان تارا و باربد
10 مرداد 91 11:42
سلام دخملای نازنازی که انقدر به فکر علوسکتون هستین می برینش حمام فدای اون حرف زدنشون

سلام
ممنون از حضورتون
نرگس
10 مرداد 91 13:18
سلام

دختراتون خیلی نازن. من چند وقتی میشه وبلاگتونو میخونم.

آهنگ وبلاگ صدای بچه هاس؟
خیلی باحاله

سلام
ممنون، شما لطف دارید
بله، صدای بچه هاس
به قول خودشون صدای زینب زهرا
مامان محمد و ساقی
10 مرداد 91 15:16
سلام ممنونم که به وبمون اومدید و با نظرات زیباتون وبمون رو مزین کردید.خیلی لطف کردید.کوچولوهاتونو ببوسین.

سلام
خواهش میکنم
وظیفم بود که لطف شما رو جبران کنم
مائده
10 مرداد 91 17:41
خانم دكتراي خوشگل،ماماناي مهربون قرررررربونتون برم من

ممنون از لطفتون
مامان کوروش
11 مرداد 91 1:25
سلام ممنون که به وب ساقی ومحمد اومدید وتولد منو تبریک گفتید ممنون خدا وند گلهای زندگیتون رو واستون حفظ کنه

سلام
خواهش میکنم
ممنون
مادر کوثر
11 مرداد 91 10:48
سلام
مرسی از حضورتون
لطف کردین. خوشگل خانوما رو ببوسید
فک کردم آپ کردین
اما دیدم نه هنو خبری نی

سلام
خواهش میکنم
آپ زیادی هم خووب نیست
بهار
11 مرداد 91 11:18
چقد ناز بازی میکنن شیرین زبونای ناز بابایی مامانی ایشالله همیشه سالم باشن

ممنون از حضورتون
مامانی درسا
11 مرداد 91 13:50
شعرتون خوشگل بود آقای پدر چرا مسخره کنیم؟؟؟؟؟؟ و بعد هزار ماشاالله به این گل دخملی ها ببخشید مامانای وظیفه شناس ..... والبته دکترای همه چی دون

ممنونم
ممنون از حضورتون
مامان زهره
11 مرداد 91 14:18
سلام ديشب توي امامزاده به فكر شما دوقلوهاي ناز و مامان مهربونشون بودم

سلام
ممنون از لطف همیشگی شما
مامان زهره
11 مرداد 91 14:19
به ما هم سريي بزنين .

چشم
حتما
مامان فاطمه
11 مرداد 91 16:52
سلام ، خوبید ؟ بچه هاخوبن؟
به به بابایی شعر می گه ، برای خودش شاعر شده؛ ولی شعرقشنگی گفتی همینجور ادامه بدی می شی یه شاعرپ آوازه.
گلهای نازم انشاالله بزرگ شدید دکتر می شید

وروجکای خوشگلتون رو می بوسم

سلام
خووفیم
ممنون
انشالله
yek zane tanha
11 مرداد 91 17:28
che babaye mehraboni.khoda hefzeshon kone.


ممنون از لطفتون
عمو روحانی
11 مرداد 91 18:00
طاعات قبول . موفق باشید

ممنون عموو جوون
همچنین
فرناز
12 مرداد 91 0:56
سلاااااااااااام سلااااااااااااااااام
قند و نبات جونم خوبید؟
بابا گلی و مامان جونی طاعات و عباداتتون قبول باشه
منم علوسکمو بیاااااالممممممممممم بیام بازی کنیم؟
بابا گلی حتماً با حافظ و سعدی نسبت نزدیکی دارید درسته؟
ببخشید خانم دکتر هنوز نوبتم نشده؟ میشه بفرمایید چقده باید توی نوبت بمونم؟

سلام سلام
خووفیم خاله
ممنون، همچنین شما
آله، بیا بازی تنیم
خاله خو یه کم صبل داشته باش، نوبت تو هم میشه
انشالله که هیچوقت به دکتر احتیاج نداشته باشید
سپیده
12 مرداد 91 11:27
سلام. چه دو قلوهای خوبی. خیلی خوبه که دوتاشون همبازی هم هستن. خدا حفظشون کنه.

سلام
ممنون، شما لطف دارید
آره، همیشه یه رفیق پایه واسه خرابکاری هست
مامان آنیسا
12 مرداد 91 13:13
سلام.
ممنون که به یاد ما بودین و به دیدنمون میامدین.
شعرتون خیلی هم قشنگه حالا قند خونتون بالا نره

سلام
خواهش میکنم
ممنون، شما لطف دارید
مامان آنیسا
12 مرداد 91 13:16
دیدی بابایی.....قند خونت لفت بالا و ملیظ شدی حالا این دو تا دکتلا باید دلمانت کنن

آله، از بس قند و نبات خولدیم دیگه
مامان سونیا
12 مرداد 91 15:10
وای وای وای چه خانم دکترهای آدم هوس میکنه مریض بشه بیاد پیش شون ها البته یکی یدونه بوس ازشون بگیره خودش شفاست نیاز به دارو و درمان دیگه هم نداره

انشالله که هیچ وقت مریض نشید
نی نی و مامی
13 مرداد 91 10:41
چه دکتر خانومای نازی الهی که خاله فداشون بشه

ممنون، شما لطف دارید
مامان محمد و ساقی
13 مرداد 91 17:34
سلام.وایییییییییی چه صدای نازی دارن.چه خوب همصدایی میکنن.آفرین
4 روز دیگه هم که تولدشونه.
ای جونم دوقلوها.ایشا... همیشه سلامت و شاد باشند.
پیشاپیش تولدشون مبارک باشه.هزاران گل سرخ تقدیم به دوقلوها.

سلام
ممنون، شما لطف دارید
بابت تبریک تولد هم ممنون
مامان آرمیتا
14 مرداد 91 0:58
سلام به دخترهای گلم خوبید خانم دکترهای آینده ایشالله همیشه تنتان سالم و تندرست باشه گلهای من
شعر اولی هم که نوشتید خیلی زیبا بود من حفظش کردم برای دخملی میخونم

سلام
ممنون از حضوورتون
مامان سارینا
14 مرداد 91 9:53
سلام عمو جوون . دخملیهای گل ما چطورن ؟؟؟ راستی نتونستم واسه مطلب بالا نظر بذارم و درخواست رمز کنم . عمو جوون رمز لطفاااااا
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
14 مرداد 91 12:41
وای عزیزای دلم تولدتون مبارک... ایشالا تولد 120 سالگیتون. واسه دخترای ناز.
مامی حنا و دینا
14 مرداد 91 15:59
وای وای خانوم دکتر خوشگلارو ببیییییییییین عزیزم دلم ضعف رفت راستی من رمز ندارم
مامان تارا
14 مرداد 91 19:16
سلام بابایی رمز میدی؟ لطفا
مامان آرشیدا قند عسل
15 مرداد 91 10:30
اومدم از حال شیطون بلاها باخبر بشم.
مامان زهره
15 مرداد 91 11:42
سلام باباي من رمز ندارم. فقط رممممممممممممممممممز
مامان زهره
15 مرداد 91 11:43
روي گل ماه دخترا را ببوس و پيش ما هم بيان خوشحال مي شيم نظرتون را بدونم
مامان فاطمه
15 مرداد 91 13:58
سلام عمو منم رمز
فرناز
15 مرداد 91 23:26
سلام سلاااااااااااااااااااام
عروسکای قشنگم...
جوجه خوشملای ناناااااااس...
شیرین عسلاااااااا...
قند و نبااااات...
کجایید شما؟
خوبید؟ خوشید؟
اومدم از حالا بگم
تولد تولد تولدتون مبارک
زود باشین زود باشین بیاین شمعا رو باید فوت بکنین
گلای خوشکلم الهی 1000 ساله بشید
هوووووووررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



باباگلی و مامان جونی پس پست تولدشون کووووووووو؟!!
اون پست هم که رمز داره و من کلید ندارم حالا چیکار کنم؟
اگه ممکنه منم رمز بدید
توی وب بزارید و سمیه جون بهم میگه ممنونم

سلامممممم سلاممممممممم
ممنون خاله فلنازی که به یادمون بودی
ممنون بابت تبریک
سمیه
16 مرداد 91 1:20
سمیه ادامه دهنده وب فرنازی هستم
ممنون که آمدید
آخییییییییییی چه دخملی های نایسی
ماشالا
خدا براتون نگهداره ایشالا
حق داره فرنازی که تعریفشون میده

سلام
نظر لطفتونه
امیدوارم مشکل خاله فرناز هر چه زودتر حل بشه

مامان متین
19 مرداد 91 23:05
مطلب بعدی رمز داره .اگه مارو هم قابل میدونید .رمز بدید .لطفا
مامان پریسا
21 مرداد 91 12:55
سلام خانم دکتراها خوبین خوشکل خانم ها. فقط بابا رو ویزیت میکنید یا برای بقیه هم وقت دارید؟
مامان پریسا
21 مرداد 91 12:55
راستی رمز پست بالایی رو به من هم میدید؟
مامان سوگل
6 شهریور 91 16:19
اي جانم بنازم اين خانم دكترهاي آينده رو، چقدر جيگر شدن اين جوجوها
آزالیا
27 شهریور 91 16:55
یه سوال؟
از کجا تشخیص میدین کدوم کدومشه؟؟؟
آخه هر جفتشون کپ همن

خوب یه مدت که پیششون باشید تشخیصشون هم راحت تر میشه
ممنون از حضورتون

حباب
20 آبان 91 17:41
به من سر بزنيد خوش حال ميشم .....

چشمم
حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد