زینب و زهرازینب و زهرا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوها

مسافرت (یاسوج و سمیرم)

1391/4/29 10:29
نویسنده : بابای دوقلوها
3,175 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتناراحتناراحتناراحتگریهگریهگریه

اینا به خاطر این بود که دوباره اومدم سر جای اولمناراحت

بی خی خی

که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خو زندگی همینه دیگه

نمیشه که همش پیش هم باشیم

میشه؟

نه؟

آره؟

بلاخره چی؟ آره یا نه؟

نه دیگه

نمیشه

خوب حالا بابایی نیشش وا میشهنیشخندنیشخندخندهخندهقهقهه

زینب زهرا در آینده: بابایی دیووونهچشمک

بابایی: دیوونه باباتونهعینک

 

جوونم براتون بگه که همین چند رو اخیر که میشه اواخر تیرماه 1391 سوج ما رو طلبید و ما هم گفتیم یااااااااااااااا سوج و پاشدیم رفتیم یاسوج، قلب

ای بابا

مردم هم هوا دارن

ما هم که نمیشه اسمشو گذاشت هواخیال باطل

شما ورووجکا هم که هر روز کنجکاوتر از دیروز، از ساعتی که حرکت کردیم تا وقتی که برگشتیم دیگه سوالی نمونده بود که نپرسیده باشید و درخواستی نبود که نداده باشید،

بابایی میخوایم بلیم کدا؟

بابایی اومدیم کدا؟

بابایی یاسوج چه میکنه؟

باباش کجان؟

ماشین بزلگ بخل، خودم نمیتلسم

و الی ماشالله

پخش ماشین هم که کلا خاموش دیگه، آخه زهرا خانوم ییییییییککککککک شاعر و خواننده ای شده که بیا و ببین،

منم منم یاسوووج   منم منم آبشال   منم منم آب بازی  منم منم زن دایی   منم منم گلسنمه    منم منم چیسپ میخوام  خنده

خلاصه اینکه یه چند روزی دور هم خوش بودیم

دوربین هم که فراموش کرده بودیم ببریم

یه چندتا عکس با گوشی گرفتم که میذارم ادامه ملطب، ببخشید اشتباه شد، مطلبنیشخند

 

عکسها در ادامه مطلبببببببببببببببببب

 

ی

س

ی

ع

ع

ع

ع

ع

ع

ع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

مامان امیرحسین و امیرعلی
29 تیر 91 10:16
سلامممممم سلامممممممممممممممممم
پس بازم رفتین گردش شیطونکا...
چه عکسهای قشنگی...
چه بلالی هم میخورن..نوش جونشون...
همیشه خوش باشین و قدر این بابایی خوب و بدونید که اینقدر به فکرتون و از دوریتون سریع دلتنگ میشه.


سلام سلام
یه کوچویو لستیم تلفیح
ممنون از حضورتون
راحله مامان احسان
29 تیر 91 10:46
الهی همیشه خوش باشین چه منظره های خوشگلی..
همیشه به گردش..
دوقولوها لفته بودین کدا؟
دلمون بلاتون نتگ شده بود..
پست بینهایت بامزه ای بود..
همیشه ها لبتون خندون باشه..

ممنون از لطفتون
لسته بودیم یاسوووز
مامان رومینا
29 تیر 91 11:27
اااای جان.نگاه ماشینشونوتازه خریدین دوقلوها؟ها والا عجب هوا و منظره ایما هم اینجا هوا داریم دیگهخوشحالم خوش گذشته

ممنون از حضورتون
آره
تازه خریدیم ولی به دردمون نخورد فروختیمش
فانوس
29 تیر 91 19:57
همیشه به سفر.
چه جای باصفایی بوده!
آپم

ممنون از حضورتون
چشم
ستاره زمینی
29 تیر 91 21:27
enshala hamish be safar va khoshi.khuli aksa jaleb vaziba.تقدیم به 2قاوهای شیرین.

ممنون از لطفتون
همچنین
خاله سنا
29 تیر 91 21:56
چه دخترای گل و خوشگلی ....خیلی نازن عزیزمـ
اگه دوست دارین باهم تبادل لینک کنیم بگین

ممنون
شما لطف دارید
موافقم
مامان دینا
30 تیر 91 0:00
وایییی که بازم مسافرت خوشششش به حالتون
چه عکساییچه وروجکهاییچه اب بازیییییییمن که عاشق اب بازییییییی واین جور ابشارها هستم

ممنون از حضورتون

مامان پریسا
30 تیر 91 11:52
به به رسیدن به خیر
زهرا خانم زینب جون معلومه که حسابی خوش گذشته هااا
چه ابشار خوشکلی.
باید از مامان و بابا حسابی تشکر کنید که اینقد براتون زحمت میکشن

ممنون از لطفتون
جاتون سبز خاله
خووب بود
مامان آرتین
30 تیر 91 12:12
وااااااااااااای چه عکسهای نازی دارین عروسکهای خوشگل
منم بلال میخام
راستی نظر من تو پست قبلی نبود

ممنون
شما لطف دارید
بلال تمون شد
ما یه کوچویو خوردیم بعد بابایی بقیشو خولد
نیدوونم، شاید به اشتباه تیک خصوصی رو زدید و منم بعد از خوندن حذفیدم
خاله سنا
30 تیر 91 14:28
منم شما رو لینک کردم

ممنون از لطفتون
مامان علي خوشتيپ
30 تیر 91 15:32
به به دوباره سفر.عين مايين شماها
خيلي عكسا خوشگل بودن البته با حضور دوقولوها قشنگ شدن
آفرين بابايي هميشه بخند.هميشههههههههههههههه

ممنون از لطفتون
چشم
سعی میکنم همیشه بخندم (شکلک خنده)
مامان علي خوشتيپ
30 تیر 91 15:34
وااااااااااي ديدن آبشار مارگون(درست گفتم؟)توي اين هواي گرم چه لذتي داره!!!

متاسفانه از این مرحله حذف شدید
آبشار سمیرم بود
شرکت کننده بعدی لطفاً
نی نی و مامی
30 تیر 91 19:34
سلام دخملای خوشمل.چه عکسای نازی درست مثل خودشون.
خوشحالم بهتون خوش گذشته.ایشاالله که همیشه خوش باشین.

سلام
ممنون از لطفتون
همچنین شما
مامان فاطمه
30 تیر 91 23:40
سلام بازم رفته بودید مسافرت
انشاالله که همیشه شادو خوشحال باشید.
وروجکا بلال می خورید و می رید کنار آبشار عکس می گیرد .میخواید دل ما رو آب کنید آخه ما اینجا مردیم از گرما

سلام
یه کوچویو از گلما فلال کلدیم
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 91 8:30
حالا چه فرقی میکنه مارگون یا سمیرم یا یاسوج
همه آبشارای ایران سرای من است
من همون شرکت کننده بعدیما

آفرین
شما به مرحله بعدی راه یافتید
مامان سونیا
31 تیر 91 9:13
سلام رسیدن به خیر خوشگل خانمهای خاله انشاالله همیشه تفریح و ددر وسفرتون بی خطر خوشگلکا عکساتونم خیلی ناز شده حسابی چلوندنی شدید ها بابای چند تا بوس محکم از دخملیها بگیر از طرف خاله و سونیا

سلام
ممنون از لطفتون
چشم خاله، حتما
مامان سارینا
31 تیر 91 9:31
به به انشالله همیشه به گردش و تفریح . این روزای هوای یاسوج هر چی باشه از هوای ما خیلی بهتره . آبشارش هم خیلی خوشگله وهم هوای خوبی داره . خوب کاری کردید که رفتید دست سوج درد نکنه که شما رو طلبید . انشالله همیشه خوش باشید . عکسا هم خیلی خوشگل شدن . روی ماه دخملیها رو خیلی خیلی ببوسید

ممنون از لطفتون
واقعا هوا عالی بود
هوای ما که جهنمه
مامان آرشیدا قند عسل
31 تیر 91 10:16
همیشه به گشت و گذار و سفر کردن ، خوش باشید چه خوبه که شما اینهمه اهل سفر هستید ، گلهای کوچولو حسابی خوش گذروندید هان !میگم زهرا گلی خاله جون یا عمه جون !!! یه کاست نه قدیمی شده یه لوحححح فشرده نمیدی بیرون ما هم صدای قشنگت رو بشنویم

ممنون از لطفتون
من معتقدم که سفر از نون شب هم واجبتره
چشم خاله عمه
دل اولین فلصت اولین کالمو میدم بیلووم
مامان امیرحسین و امیرعلی
31 تیر 91 10:37
دلا در روزه مهمان خدایی / طعام آسمانی را سرایی
درین مه چون در دوزخ ببندی / هزاران در ز جنّت‏ برگشایی . . .


ماه ضیافت الهی بر شما مبارک.

ممنون از لطفتون
همچنین
مادر کوثر
31 تیر 91 10:39
سلام
حلول ماه مبارک رمضان، ماه خدا و بهار قرآن بر شما مبارک

سلام
ممنون
همچنین
مادر کوثر
31 تیر 91 10:39
ممنون از حضور و نظرات خوبتون

اون عکس متعلق به بابایی کوثرجونه که خیلی شبیه به الان یاشار جون هس

خواهش میکنم
به به
انشالله سالهای سال سایشون بالا سر شما و کوثری باشه
مادر کوثر
31 تیر 91 10:40
بابایی غیبت طولانی داشتید و به همه ی پست های به روز شده ی ما سر نزدیدااااااااااا

چشم
حتما به همه پستها سر میزنم
مامان زهره
31 تیر 91 10:40
ممنون باباي مهربون.خدا دوقلوها و مامان گلشون را براتون نگه داره. هميشه به ما لطف دارين

خواهش میکنم
ممنون
وظیفس
مادر کوثر
31 تیر 91 10:40
راستی چندین پست جدید گذاشتیم به همراه یک خبر از برنده شدن دخملمون
با حضور و نظراتتون ما رو دلگرم کنید

حتما سر میزنم
تبریک میگم
مادر کوثر
31 تیر 91 10:42
شروع این پست و شیوه ی نگارشتون خیلی جالب و متفاوته

چه خوب که شما هم به یه جای خنک و زیبا سفر کردید
عکسا واقعا زیباست چون دوقلوها کاملا مشخص بود که چقدر شادن

همیشه به سفر و شادی

نظر لطفتونه
مجبوریم از گرما فرار کنیم دیگه
مامان زهره
31 تیر 91 10:44
شايدم معمولا بچه ها خواب هاي خوب مي بينن خيلي كم اتفاق مي افته كه خواب بد ببينن

دقیقا همینطوره
مامان زهره
31 تیر 91 11:03
انشاء الله هميشه به سفر از شير بلال خوردن هاي گل دخترا معلومه كه حسابي بهشون خوش گذشته.هميشه خوب باشين و خوش

ممنون از لطفتون
همچنین
مریم
31 تیر 91 12:09
الهی همیشه خوش باشین

ممنون
بهتون تسلیت میگم
انشالله غم آخرتون باشه
negar
31 تیر 91 12:20
سلام خوش باشین.خدا حفظشون کنه.وقت کردین یه سر بزنین.

سلام
ممنون از لطفتون
چشم
مامان رومینا
31 تیر 91 12:52
مرسی که به ما سر زدید.این بوس ها واسه دوقلوهای ناناز: *

خواهش میکنم
وظیفه بود
مامان فافا
31 تیر 91 13:17
سلام .باز هم که رفتین سفر.چه جای باصفایی
رفتین. معلومه که به وروجکا خوش گذشته.
انشاالله همیشه خوش باشید

سلام
آره یه کوچویو لستیم
ممنون از لطفتون
مامانی درسا
31 تیر 91 13:30
منم منم خاله ..... منم منم اومدم ..... منم منم پیشتون ..... نی نی ها مارو هم شاعر کردین عزیزا ...... الهی همیشه به سفر و خوشی ......


ممنون از حضورتون
مائده
31 تیر 91 13:33
به به خوشگل خانماي من،خوش گذشت؟هوا خوب بود.ايشالا هميشه به گردش و شادي

ممنون
جاتون سبز
negar
31 تیر 91 23:49
سلام ممنون از همدردیتون

سلام
خواهش میکنم
مامان نادیا و نلیا
1 مرداد 91 1:59
چه آبشارای خوشکلی....چه عکسای قشنگی....
چه گلی های خوشکلی تو عکساتون بودن

ممنون از لطفتون
مامان احسان
1 مرداد 91 9:41
سلام خانوم خوشگلا خوبید خوشید سلامتید همیشه به گشت چه لباسهای خوشگلی .راستی بابایی کاش یه عکس هم از مامانی میگذاشتید

سلام
خوووفیم خاله
ممنون از لطفتون
مادر کوثر
1 مرداد 91 9:50
سلام. طاعاتتون قبول
ممنون از حضورتون

سلام
همچنین
خواهش میکنم
فرزانه و فرشته
1 مرداد 91 14:58
با دوقلوهای هالیوودی آپیم زودی بیا

چشم
در اولین فرصت
محسن فنائی
1 مرداد 91 18:16
سلام به بابای خوب دوقلوهای ناز نازی و خوشمل خودم
ماشالله خدا حفظشون کنه چه بانمک تشریف دارن
ایشالله خدا براتون نگهشون داره و سایه شما پدر و مادر مهربونشون هم سالها بالاسرشون باشه
خوب عزیز حتما داری میگی این کیه دیگه از کجا پیداش شده
راستش رفتم برا عرض تسلیت به وب مریم خانم که خواهر زادش فوت شده بود و اونجا لینک شما رو دیدم
برام خیلی جالب بود
آخه میدونی چرا .
چون من هم صاحب دو تا دوقلوی پسر هستم که متول 1380 هستن
الان 11 سالشونه
امیدوارم شما هم طرفدار تیم آبی ( استقلال ) باشین چون من یه وب کاملا ورزشی و مخصوص هوادارای استقلال دارم و شما رو دعوت میکنم به وب من سر بزنین
در ضمن عکسای دوقلوهای خودم رو هم اونجا گذاشتم میتونین ببینین و نظر بدین
خوشحال شدم دخترای نانازیتون رو دیدم
موفق باشین و بابای خوبی برا دوقوها زهرا جون و زینب جون باشین
فکر کنم حسابی تعادل رو بر قرار کردم و هیچ تفاوتی بینشون قائل نشدم . درسته ؟ آخه ما خودمون این کاره ایم دیگه

سلام به بابای دوقلوها
ممنون از لطفتون
من زیاد فوتبالی نیستم، ولی یه کوچولو رو استقلال حساسیت دارم
ممنون، تعادل خووبی بود
مامانی هدیه
2 مرداد 91 0:08
شما هم بلال!
نوش جان گل خانوما

ما هم بلال
مگه شما هم بلال؟؟
مامان محمد و ساقی
2 مرداد 91 2:04
سلام.همیشه به گردش و شادی.عکسهای قشنگی هستن.خدا فرشته هاتون رو حفظ کنه.هر دو خوشگلن هزار ماشاا...
شما یه دفعه به وبمون اومدید.همون وقتی که دخترم ساقی پولامو انداخته بود سطل زباله.
ایشاا... همیشه در خوشی باشین.

سلام
ممنون از لطفتون
خوب سعادت نداشتیم که دوباره به ساقی گلی سر بزنیم
در اولین فرصت میایم
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 مرداد 91 10:04
مثل همیشه خوشکل و شیطون و بلا هزارماشالا


ممنون از لطفتون
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 مرداد 91 10:08
همه عکسها قشنگ بود مخصوصا اون عکس دو نفره که لباسشون پاپیون قرمز داره بعد از عکس بلال خوردنشون. خیلی جالب و هنریه بابایی دستت درد نکنه.
خیلی شور و هیجان دارند کاملا تو عکس معلومه نه؟!

ممنون
شما لطف دارید
دقیقا
فرزانه و فرشته
2 مرداد 91 12:08


ممنون
مریم
2 مرداد 91 12:46
آهنگ وبت عالیه


قابل شما رو نداره
محسن فنائی
2 مرداد 91 19:29
سلام بروی ماه شما دوست عزیز که متاسفانه اسم گرامیتون رو هم نمیدونم
خوبین ایشالله دوقلوهای ما چطورن
بجای من ببوسینشون
ازتون ممنونم که بهم سر زدی
برا دیدن عکسا
زحمت بکشید برین قسمت موضوعات
سمت راسته وبم
گالری عکس دوقلوهای افسانه ای
وارد شدی ادامه مطلب رو بزن کل عکسا رو ببین منتهی سنگینه و حوصله داشته باش
مرسی از حضور گرمت


سلام
ممنون از لطفتون
حتما میام و عکسها رو میبینم
خواهش
محسن فنائی
2 مرداد 91 19:30
راستی من شما رو با افتخار لینک کردم شما هم اگه مایلین منو به اسم دوقلوهای افسانه ای (پسران آبی ) بلینکین


ممنون از لطفتون
چشم
حتما اینکارو میکنم
فرناز
2 مرداد 91 23:16
سلام
قند و نبات جان خوبید؟
به به مسافرت دیگه هووووورررررررررااااااااااااااااااااا
بابایی گلی این جاهای خوشکل رو از کجا پیدا می کنی؟ به به بهتون هم که حسابی خوش گذشته
عروسکای خوشکلم ماشاا... چه شاد و شنگولن
زهرا گلی و زینب گلی

سلام
خووفیم
ممنون از حضورتون
مامان زهره
3 مرداد 91 10:03
ممنون باباي مهربون كه به ما لطف داري.معمولا چهارشنبه ها گل پسري مي ياد زيارت عاشورا ولي يه چند وقتي بود كه پسراي بزرگتر كنار چمن هاي مهد فوتبال بازي مي كردند و بعد نوشمك مي خوردند.دلش لك زده بود كه يه همبازي پيدا كنه و بعد نوشمك بخره براش چهارشنبه و دعا مطرح نبود

خواهش میکنم
خوب گل پسری بیشتر به بازی کردن نیاز داره تا زیارت عاشورا
انشالله سلامت باشند
سپیده
3 مرداد 91 11:35
ماشالله به دوقلوها

ممنون
مامان تارا و باربد
3 مرداد 91 13:35
ایشالا همیشه به تفریح و سفر چه عکسایی چه ابشاری چه بلالی نوش جونشون

ممنون از لطفتون

محسن فنائی
3 مرداد 91 16:19
سلام داداشی گل
خیلی خیلی شرمندتم که فراموش کردم شما رو لینک کنم همین الان با افتخار تمام لینک شدین


سلام داداشی عزیز
خواهش میکنم، این چه حرفیه
ممنون از لطفتون

محسن فنائی
3 مرداد 91 16:21
راستی میتونم بپرسم ساکن کجا هستین ؟
حمل بر فضولی نباشه اگه مایل بودین جواب بدین
ممنون میشم


بله، خواهش میکنم
من بوشهریم
مامان رومینا
3 مرداد 91 16:56
سپیده
4 مرداد 91 2:18
سلام. با افتخار لینک شدید.

سلام
ممنون از لطفتون
سپیده
4 مرداد 91 2:18
راستی منم خوزستانی هستم.

به سلامتی
مهسا
4 مرداد 91 7:47
سلام بازم مسافرت ان شا الله همیشه لبتون خندون باشه .

سلام
ممنون از لطفتون
مامان متین
4 مرداد 91 15:00
ایشالله همیشه شاد باشیدو سفر برید و زیاد سوال بپرسید. ای جان لباس میشکیها خیلی نازشون کرده خیلی ماه جیگر طلا شدن.چه نازی هم میکنن. وبلاگ متین بروز شد.
مامان امیر مهدی
4 مرداد 91 17:42
سلام همیشه به سفر
به به فکر کنم ابشار مارگون باشهولی هر جا هست خیلی باصفاس

سلام
ممنون
آبشار سمیرم

شیرین
5 مرداد 91 3:05
ایشالله همیشه به گردش.
نیگاه چه قیافه شیطونی دارن.
بــــــــــــــــــــــــــــتوس.

ممنون از حضورتون
زیبا
5 مرداد 91 13:10
سلام همیشه به خوشی و سفر.ماشالا مسافرت زیاد میرید خوش به حالتون

سلام
ممنون از لطفتون
نگار(مامان سام)
5 مرداد 91 13:20
چه قدر شما دو تا خوشگلین ماشالله.
چه فیگورای نازی هم واسه عکس میگیرین.
واسشون اسپند دود کنین.ایشالله که همیشه شاد باشین و خوش بگذره.

ممنون از لطفتون
فاطمه
5 مرداد 91 14:28
سلام چه دختر های نازی
خداحفظشون کنه


سلام
ممنون از حضورتون
مامان ترنم کوچولو
6 مرداد 91 22:40
به به چه عکسای نازی.معلومه حسابی خوش گذشته.همیشه به سفر و خوشگذرونی@};
آ؛بشاره چقدر شبیه آبشار آسیاب خرابه تو جلفا ست

ممنون از حضورتون
مامان سوگل
8 مرداد 91 16:30
همیشه به سفر و خوشی و سلامتی، خب باز هم سفری دیگر به خیر و خوشی گذشت، ایشالا که همیشه این وروجکها خندون و شاد باشن (البته در کنار شما

ممنون از لطفتون
مامان تارا
10 مرداد 91 0:05
سلام خوبین شما؟ مثل اینکه این چند روزه که ما نبودیم دخملیهای ناز خیلی جاها رفتن ماکه هنوز موفق نشدیم بریم مسافرت

سلام
ممنون
یه سفل کوچویو لستیم
انشالله شما هم بزودی به یه مسافرت خیلی خوب برید
مامان تارا
11 مرداد 91 7:47
سلام يه كد بد گذاشتيم تو قسمت تنظيمات وبمون كه اين بلاي آسموني نازل شد ومن سنكوپ كردم
توموزيلا باز نميشه ولي با اينترنت اكسپلورر مشكلي نداره

هییی وای من
یعنی نمیشه کاریش کرد؟؟؟
بهار
11 مرداد 91 11:14
سلام بابایی ایشالله همیشه به سفر وای چه عکسای خوشگلی البته همش بخاطر دوتا گل نازه که عکسا خوشگل شدن دلم واسه دوقلوها خیلی تنگ شده بود

سلام
ممنون همچنین
شما لطف دارید
مادر کوثر
12 مرداد 91 13:36
سلام
ممنون از حضورتون. لطف کردین. تعطیلات و عید خوبی داشته باشید
دوقلوهای ناز ما رو ببوسید

سلام
خواهش میکنم
همچنین شما
آزالیا
27 شهریور 91 16:44
سلام چه جای باصفاییه خوش بحالشون.
zahra
28 شهریور 91 11:19
سلام از وبتون بازدید کردم ماشاله چه دخترای قشنگ و معصومی دارید نامدار باشن زیر سایه پدر و مادر و همچنین امام زمان .خدا برای بندگی خودش حفظشون کنه .
من و همسرم در همسایگی شما یه کلبه تو دنیای صفر و یکی ها ساختیم خوشحال می شم تشریف بیارید .

سلام
ممنون از حضورتون
چشم، حتما سر میزنم
خاله جون
4 مهر 91 14:17
سلام .اي جوووووون ماشالله دوست داريد يه آلبوم خوشگل از عكساي جوجوتون داشته باشيد؟ پس به وبلاگ من تشريف بياريد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد