زینب و زهرازینب و زهرا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دوقلوها

مسافرت

1391/5/8 20:14
نویسنده : بابای دوقلوها
3,222 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: بابایی فلدا کدا میخوایم بلیمممممم؟؟

بابایی: شیراز.

زهرا: شیلاااااااااازززززززززز

بابایی: آره بابا

زینب: خومم میام

بابایی: باشه بابایی، تو هم بیاقلب

بله، یه سه چهار روز با وروجکای شیطون و کنجکاو لستیم شیلازز و سپیدان که جای همه دوستان خالی خیلی خیلی خوش گذشت،

ظهر جمعه مورخ 15 اردیبهشت 1391 خونه رو به مقصد شیراز ترک کردیم و حدود ساعت 6 عصر رسیدیم به شیراز و رفتیم هتل یه یک ساعتی استراحت کردیم بعدش رفتیم پارک ولیعصر که وروجکا کلی بازی کردن و بعد از کلی بازی کردن واسه شام برگشتیم هتل و نمیدونم چی بنویسم و از این حرفانیشخند. حالا عکساتون که میذارم یه توضیحی هم میدم که بعدا بفهمید کی به کی و چی به چی بوده.

اوووووووووووو کلی عکس هم انداختیم، کدوماشو بذارم حالا

 

برید ادامه مطلب عکسا رو ببینید

ابس سوالی تو پالک ولیعصل شیلاززززززز

ع

ع

 

ماشین سوالی

ع

ع

 

زهرا خانوم تو هتل خیلی لذیت میکردی، بابایی دعوات کرد و تو قهر کردی و رفتی پشت این دراور قایم شدی که آجی زینب گفتش که بابایی بلم پیش آجی بیالمشنیشخند

ع

و اینجا هم با پادرمیونی بزرگ خاندان که همون آجی زینب باشه تو آشتی کردیقلب

ع

 

روز بعدش هم لستیم سپیدان و به محض اینکه چشمتون با پارک و وسایل بازی افتاد دیگه کی میتونست کنترلتون کنه

ع

ع

بابایی به دوستام چیسپ دادم

ع

 

بعد از پالک بازی ناهار گرفتیم و یه طبیعت واقعا زیبا و دیدنی رو اطراف سپیدان پیدا کردیم و ناهار رو اونجا خوردیم.


بعد از این عکس زینب اومد پیشم و گفت:

بابایی؟؟ بابای الاغ کوووو؟ لسته عسوولیه؟؟نگران

کلا این دوتا شیطون هر آدم و جک و جونوری که میبینن میپرسن باباش کو

به بار هم یه آقایی پیش یه گاو وایساده بود که زهرا گفت، بابایی؟؟؟ این بابای گابه؟؟؟خنده

ع

 

ع

ع

بابایی بلات گل چیندممقلب

ع

 

این باغ سیب پر از شکوفه هم تو مسیر سپیدان-کاکان بود که واقعا این مسیر زیبا و دیدنی بود.

آجیم هم دوس دالمممممممقلب

ع

 

به به، بستنی خوشمزه

ع

ع

ع

ع

 

یه باغ سیب پر از شکوفه دیگه

ع

ع

مگه من دل ندارم که عکس بندازم!!!عینک

ع

 

اینجا هم مجتمع تفریحی پولاد کف هستش. توی همون مسیر

همه چی هم داره، پیست اسکی، تله کابین و.....

که البته روزی که ما رفتیم فقط ما بودیم و یه نگهبان اونجا

آبشاللللللل آبشااللللللللل(فوارهمتفکر)

ع

 

کلی هم با آجی دعوا میکلدیم.

اینجا آجی زینب موهای آجی زهلا رو کشید، و آجی زهلا یه مشت جانانهخنده

همچین خودشو زده به بیخیالی...

ع

خستگی و خواب بعد از تلفیح و دعوا

ع

ع

 

و آخرای سفر یه سر رفتیم میمند فارس که البته دیر رسیدیم و قبل از ما گلها رو چیده بودن و دیگه چندان گلی نمونده بود.

ع

 

ای بابا، اینا بازم پالک بازی دیدن

ع

ع

 

تو این باغ هنوز یه کم گل مونده بود که البته این در حال برداشتش بودن.

ع

 

و این بود داستان این یکی مسافرت شما وروجکا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

neda
20 اردیبهشت 91 12:15
این وروجکا خشکل تر از مناظر هستن.

ممنون از لطف شما
مامان علی خوشتیپ
20 اردیبهشت 91 12:53
به به رسیدن به خیر.دلمون تنگ شده بود برای وروجکا
همیشه به گردش و سفر.حسابی خوشگذروندینا عزیزای عمه
ماشاالله نازتر از قبل شدن.به خصوص سمت چپیه

سلامت باشد.
ممنون از لطفتون.
اه؟؟؟؟؟ سمت چپیه؟ حالا این سمت چپیه اسمش چیههههههه؟
مامان آرشیدا قند عسل
20 اردیبهشت 91 13:35
به به چه دخترهای خوشملی، چه عکسهای قشنگی خوش بحالتون که رفتین مسافرت وروجکها همیشه خوش باشید.

ممنون از لطفتون
مسافران آسمانی
20 اردیبهشت 91 13:54
به سلامتی ، همیشه به سفر و تفریح...
فکر کنم بیشتر از همه مسافرت برای مامانی لازم بود اونم بعد از این همه شیطونیه این وروجکا...
خدا رو شکر که خوش گذشته بهتون...
وای کلی خندیدم...بابای الاغه کو؟چقدر این دختراتون دوست داشتنی هستن...
بابایی دلت اومد با زهرا خانمی دعوا کنی؟دخمل به این خوبی؟
دیگه نبینیم با دخترمون دعوا کنینا؟وگرنه داداشاشو میفرستم سراغتون...حالا خود دانی...

ممنونم. سلامت باشید.
آره. دقیقا.
خوب منم کوره دارم و گاهی ازش در میرم خووو
چشم، چشم چشم چشم.
نه نه نه نه نه نههههههههههههه تو رو خدا داداشو رو نفرست. قول میدم دیگه دعواش نکنم. قول قول
مامان متین
20 اردیبهشت 91 14:19
دنیای بچه هاست دیگه پر از هیجانو بازی و البته پر از سوالای باحال.
تو پیدا کردن جاهای زیبا استادید

دقیقا. و پر از کنجکاوی
ممنون از لطفتون
مامان فافا
20 اردیبهشت 91 14:20
انشالله همیشه خوش باشید ولی
بابایی، چرا گذاشتی دخملا گلهارو بکنن؟

ممنون از حضورتون.

بخدا اون لاله واژگونا رو دخملیا نچیدن. اصلا اونجا لاله واژگون نبود. نمیدونم کی اونا رو از جای دیگه چیده بود و انداخته بودشون اونجا
ولی اون یکی گل زردا رو چرا، آخه دیدم اون الاغا دارن میخورن، گفتم بذار دخملیا هم دوتایی بچینن

مامان سوگل
20 اردیبهشت 91 16:41
سلام به عزیزای خودم، بابا رسیدن به خیر، خوشحالم که حسابی خوش گذشته بهتون، مامانشون خسته نباشی بعد از اینهمه فشار بنایی خونه و شیطونی این وروجکها فکر کنم یکم روحیه گرفته باشی البته مادرها تو سفر کارشون سختتر میشه مواظب بچه بودن تو سفر سختتره
بابای مهربون خوش به حال نی نی هاتون که یه بابای مهربون که به فکر سفر خانواده بوده و اینکه چه خوش سلیقه و با حوصله جاهای قشنگ قشنگ و باصفا انتخاب کرده، خدا نگهدارتون باشه انشالا سایتون همیشه بالا سر خانوادتون باشه.
عکسهاتون هم خیلی خیلی خیلی قشنگ شدن

سلام
ممنون از حضورتون.
مامان، مامان، مامان. واقعا خدا به مامانی صبر بده
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:15
همیشه به سفر با دل خوش.
چه خوب چه جاهای خوشکلی.
مخصوصا زیر اون درختا که شکوفه دارن.
من در سفرمون کلی گشتم درخت این شکلی پیدا نکردم.
خوش باشید

ممنون از حضورتون.
یاسوج و سپیدان تو این فصل از این درختا زیاد پیدا میشه
مامان سمیرا
20 اردیبهشت 91 21:25
سلام به بابایی و دو قلوها
گفتم ازتون خبری نیست .ونظرا رو تایید نمیکردید .بگید گردش بودید.
چه خوب که خوش گذشته.
افرین به بابایی که این همه عکسای خوشگل انداخته.

سلام
ممنون از محبتتون. لطف دارید
مامان سارینا
21 اردیبهشت 91 8:49
سلام بابایی . چه عجب ؟ یه مدت نبودید ما از گل دخملیها بی خبر بودیم ولی الان که فهمیدم مسافرت بودید خیلی خوشحال شدم . انشالله همیشه به گردش و تفریح . جووووووووونم چه خوشمزه هستند این گلی خانوما عاشقشونم . عکساشون خیلی خوشگله حسابی حال کردم عکسا رو دیدم . از طرف من یه عالمه ببوسشون . میگم دعوا کردنشونم خیلی باحاله ها ولی آجی زینب و آجی زهرا باید همیشه با هم آشتی باشید . آفرین دخملای خوب شیراز این روزا خوشگله اخه اردیبهشت شیراز معروفه ولی هواش گرم شده انشالله که حسابی خوش گذشته

سلام
ممنون از این همه لطف شما
شرمنده میکنید
مامان تارا و باربد
21 اردیبهشت 91 9:17
بهبه سفر خوش گذشت چه فصل خوبی رفتین شیراز بهارش معرکه اس عکسا فوق العاده هستن امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خندان باشید از لطف و محبتتون ممنونم

ممنونم.
آره، بهارش عاااااااالی بود.
انشالله شما هم همیشه شاد و خندان باشید
مامان آرشیدا قند عسل
21 اردیبهشت 91 9:30
مامان مهربون دو قلوهای خوشگل :
یک آسمان ترانه ، صد بیت عاشقانه تقدیم قلب پاکت ای مادر نمونه ، پیشاپیش روز زن و مادر بر شما مبارک باد.

مامان: ممنون از لطفتون. همچنین

بهار
21 اردیبهشت 91 10:46
دو تا گل برده بودین تو طبیعت بابایی دلمون واسه دخملی ها تنگ شده بود بابایی چرا زهرا جونی رو دعوا کردین؟

ممنون از لطفتون
خو بابایی هم یه کوره کوچولو داره دیگه
زهرا خانوم هم تو هتل همه چی رو ریخته بود به هم
مامان نادیا و نلیا
21 اردیبهشت 91 11:06
بابایی دیدیم نیستینپس رفته بودین گردش و سفر آرهخوشحالم که بهتون خوش گذشته....
راستی از نظرات کوچولو ها در باره الاغ و گاو ولطفشون به اون آقاهه خیییییییییلی خندیدم
این پارک هایی که بچه ها تو راه میبینن هم واقعا مساله ای شده ها
عکسای عروسکها تو اون مناظر هم خیلی خوشکل بودن...
راستی خودتونم عکس بندازین... چرا که نه؟
وبلاگ خودتونه(البته کاملا مال خودتون نیستا در اصل مال دخملاتونه)

شاد باشین...

روز زن هم به خانومتون مبارک باشه

سلامممم
ممنون از لطفتون
چشم. خودمم عکس میندازم
روز زن بر شما هم مبارک
مامان سمیرا
21 اردیبهشت 91 11:52
مامانی سلام روزت مبارک.
خسته نباشی با این شیطونا.

مامانی: سلام، روز شما هم مبارک
سلامت باشید. همچنین
مامان سويل
21 اردیبهشت 91 12:49
وااااااااااااااااااااااااااااااااااي چه دخملايين اينا .
اگه با تبادل لينگ موافقيد خبرم كنيد

ممنون از حضورتون.
بله. حتما
مهسا
21 اردیبهشت 91 14:19
سلام ان شا الله همیشه مسافرت و شادی .
خیلی عکسای نازی شده از طرف من دخترای نازتونو ببوسید.

سلام
ممنون از لطفتون
همچنین
فرناز
21 اردیبهشت 91 14:25
سلام
به به قند و عسلای عزیز خودم خوبین؟ خوشین؟
وااااااااااااای عجب جایی لستین
بابایی شما چطور دلتون میاد شیرین زبونا رو دعوا کنین؟
درسته شما هم یه کوره دارین ولی با پیشرفت تکنولوژی کوره ها سرد شدن
خوش به حالتون جوجه کوچولوها
واااای پالک بازی
منم عاشق پالک بازی ام
چوچولوهای قشنگ پس چیسپ من کو؟ به من که ندادین مگه ما دوست نیستیم؟
خودتون گلید گل برا چی میخواین؟
به به بستنیییییییییییییی دهنم آب افتاد
همیشه به گشت و شادی
عکسا هم یکی از یکی بهتر
دست گلتون درد نکنه که تو شادیه خودتون شریکمون می کنید

شلام
خاله فلنازی
ممنون که اومدی پیشمون
بابایی قول میده که دیگه کولش داغ نشه

فرناز
21 اردیبهشت 91 14:30
سلام
با اجازه بابایی و جوجه های خوشمل
یه تبریک برا مامانی جون
عشق یعنی مادر
صبر یعنی زن
مهر یعنی دختر
نور یعنی خواهر
هر چه هستی، عشق یا صبر، مهر یا نور...
مامانی جون روزت مبارک


سلام
اجازه ما هم دست مامانیه
ممنون از این همه لطف شما
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 14:57
به به بازم عکس های خوشکل های ناز رو دیدم

امیدوارم همیشه شاد باشید

برای زینب جون
برای زهرا جون

به به داداشی خودم
داداشی جون مرسی که بهمون سر زدی
ستاره زمینی
21 اردیبهشت 91 16:17
سلام به 2قلوهای عزیز

شلام شتاله
ممنون که اومدی
مامان محمدرضا
21 اردیبهشت 91 17:35
ممنون از لطفتون .
چشم حتما

خواهش میکنم
مرسی
مامان سويل
21 اردیبهشت 91 18:46
واي اين 2قلوها چه جيگرن خداااااااااااااااااااااااااااااا

ممنون از لطف شما
زیبا
21 اردیبهشت 91 21:43
سلام همیشه به گردش و سفر.عکساتون هم خیلی قشنگ بود

سلام
ممنون از حضورتون
مامان مریم( محمد فرشته ی آسمانی )
21 اردیبهشت 91 23:08
وای که چه عکس های قشنگی گرفتید ...
همیشه به سفر و گردش ...
خیلی خندیدم و لذت بردم ، از بازی تو پارک و شناسایی باباها و دعوا کردنا هو و خوابیدنشون و ......
خوش بحالتون ، چه روزگاری دارین شما پدر و مادر ...
خدا بهتون صبر بده ، از طرف من ببوسینشون ، تو رو خدا دیگه دعواشون نکنید گناه دارن به خدا ...
بازم میگم خیلی پست زیبایی بود ...

لطف دارید.
چشم دیگه دعوا نمیکنم.
بازم لطف دارید
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 1:54
ای جونم ...... خیلی بانمکید ..... خیلی دوستتون دارم عزیزانم ..... بابا و مامان حسابی ذوق میکنن از دیدن شما ...... عکسا فوق العاده بود ....... حسابی بزرگ و خوشگل شدین .... همیشه به سفر

ممنون از لطفتون
همچنین
مامان پریسا
22 اردیبهشت 91 10:03
ممنون از حضور گرمتون.
من هم روز مادر و روز تولد حضرت فاطمه را به مامان زهرا و زینب خانم تبریک میگم.




http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg




تقدیم به مامان مهربون و زحمت کش.

ممنون از تبریکتون
حتما پیام تبریکتون رو به مامان گل دوقلوها میرسونم.

مامان سمیرا
22 اردیبهشت 91 10:38
سلام
اومدم برای مامانی پیام تبریک بزارم.دیدم تو پست ثابته متنتون.
ممنون بابایی که میای پیشمون.

سلام
لطف دارید
حتما پیام تبریکتون رو به مامان گل دوقلوها میرسونم.
بابای مهرسا
22 اردیبهشت 91 11:17
ممنون از حضورتون


خواهش میکنم داداشی مهربون
مهتاب
22 اردیبهشت 91 16:50
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’


تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

روزت مادر مبارک . . .


خیلی زیبا بود
ممنون از حضورتون
مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 17:09
ممنون از تبریکتون
پیشاپیش روزت مبارک مامان دوقلوها.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید

خواهش میکنم
ممنون از لطفتون
همچنین
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 17:56
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید

.....

نیمه شب از جا پریدم

انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان....

همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت...

"خواب دیده ام آری خواب دیده ام"

هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان

پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود

لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم

دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم

اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند:

"مامان....مامان..."

تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و

دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد

آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم

تا سپیده دمان....

"روز مادر مبارک"


خیلی زیبا بود
ممنون از حضورتون
نجوا
22 اردیبهشت 91 17:59
انشالله همیشه با دخترای شیرینت سالم شاد باشید.

ممنون از لطفتون
همچنین شما
مامان فاطمه
22 اردیبهشت 91 18:08
وااااااااااااي خدايا ما شا الله به دو دختر نازتون زنده باشن ايشا الله. عكساشون هم خيلي قشنگه
خوشحال مي شم به وب دخترم سر بزنيد با اجازتون من قبلا" شما رو لينك كردم ولي از شما خبري نيست .
روز مادر هم به شما مادر مهربان تبريك مي گم

ممنون از حضورتون
من عذر میخوام اگر شما رو لینک نکردم یا بهتون سر نزدم.
حتما لینک میکنم.


مامان فاطمه شما که آدرس وبلاگتون رو نذاشتید.
حالا من چطوری به وبلاگتون سر بزنم
ممنون میشم اگر از دوستان کسی آدرس مامان فاطمه رو داره بهم بگه.
مامان سويل
23 اردیبهشت 91 0:27
ممنونم كه به وبلاگ ما زود زود سر ميزنين ونظر ميدين..يك دنيا سپاسگذارم

خواهش میکنم.
وظیفس
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 0:33
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان-عطای خداوندسبحان-کوثر قرآن-همتای امیرمومنان-والگوی بی دلیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد

آپم

ممنون از لطفتون. زیبا بود
چشم. حتما سر میزنم
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 0:34
بابایی چه عکسای خوکچلی گلفتی
همیشه به گردش و مسافرت

ممنونم
شما لطف دارید
همچنین
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 1:22
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
روز زن و روز مادرو به همسر گرامی تبریک بگین


ممنون از لطفتون
چشم. حتما
مامان سارینا
23 اردیبهشت 91 8:38
سلام عمو جوون . ممنون از لطفت . از طرف من این روز عزیز رو با خانوم گلت تبریک بگو انشالله که همیشه سالم و سلامت باشن. گل دخملیها رو از طرف من خیلی خیلی ببوسید

سلام
چشم. حتما
مامانی هدیه
23 اردیبهشت 91 9:47
خوش به حالتون
همیشه به تلفیح گل دخترا
روز مادرو به مامانی از طرف من و هدیه تبریک بگید
یادون نره ها

ممنون از حضورتون
چشمممممممممممم. حتما

مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 9:52
برای مادر دوقلوها:
سرم را نه ظلم می تواند خم کند ،
نه مرگ ،
نه ترس ،
سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم ؛


از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هر روز، روز توست ...


ممنون از لطفتون
فرناز
23 اردیبهشت 91 14:27
سلام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان جونی صدا میرسههههههههههههههه

وقتی بهشت زیر پای مادر است
من چه دارم که سزاوار شما باشد
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
این بالی اکشال نداله بزال نفسم بگیله فدای مادر

خوب میلسیم به چوچولوهااااااااااااااااااااااااااااا
خوبین قند و نبات؟
بابایی شما خوبین؟
شیلین عشلا ما امشب بلای مامان جونم کیک خلیدیم که جشن بگیلیم
خوکشلا پیشم نیستین که کیکالو با هم بخولیم پس من میخولم هم بجای خودم هم بجای شما
جشن جشن به به من دوست می دارم


سلامممممممممممم
صداتون میرسه
قند نبات خووبن. ممنون از احوالپرسی
نووش جونتون
مامان فاطمه
23 اردیبهشت 91 14:30
سلام ببخشيد كه آدرس نذاشتم
www.fateme-87.niniweblog.com
بهار(فاطمه متولد اولين روز و اولين ساعت بهار 87)

سلام
خواهش میکنم
حتما بهتون سر میزنم
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:03
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .


ممنون از حضورتون
خیلی زیبا بود
مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:36
ممنونم بابای مهربون برای تبریکتون
ا

خواهش میکنم
وظیفم بود
فرناز
23 اردیبهشت 91 19:34
سلامی دوباره
میگم بابایی یه سؤال البته ببخشید
اگه بلدین میخوام بهم یاد بدین که چطور توی قسمت نظرات شکلک میزارن؟
خودتون هم توی قسمت نظرات برا جوابشون ازشون استفاده می کنید
بهم میگید چیکار کنم؟

سلام
خواهش میکنم
این امکان توی قسمت پاسخ وجود نداره
ولی با یه ترفند ساده میتونی این کار رو انجام بدید.
توضیح سادش این که وقتی توی قسمت نطرات یک پست روی یه شکلک کلیک میکنید یه سری حروف و شکل میذاره و وقتی اونو ارسال میکنید به شکل همون شکلک در میاد. شما میتونید همون حروف و شکلها رو قبل از ارسال کپی کنید توی قسمت پاسخ نظرات و وقتی پاسخ رو تائید کردید اون شکلک هم فعال میشه.
امیدوارم توضیحم واضح بوده باشه
مامان کیارش
23 اردیبهشت 91 23:59
خیلی کیف داره که شما دو تا فرشته دارین نه؟ این کوچولوها اینقدر شیرین هستن که یکیشون کمه.

آره حسابی،
ممنون از حضورتون
عمه آتنا
24 اردیبهشت 91 8:36
همیشه خوش باشین کوچولوهای ناز

ممنون عمه
مامان سويل
24 اردیبهشت 91 10:06
سلام.تولد حضرت زهرا رو به مامان اون دوقلوهاي ناز تبريك ميگم الهي كه150سال عمركننماماني روز زن مبارك

سلام
ممنون از تبریکتون
این روز بزرگ رو به شما هم تبریک میگم
مامی حنا و دینا
24 اردیبهشت 91 14:24
مرسی از تبریکتون . ماشالا هر روز خوشگلتر میشن این دخملا

خواهش میکنم. وظیفم بود
ممنون از لطفتون
بهار
24 اردیبهشت 91 18:22
سلام مامان جون دو قلوها روزتون مبارک خسته نباشین که به خوگشلا میرسین به جاش با لبخندشون خستگی یادتون میره
بابایی سلام شما هم خسته نباشین دخملیای نازو ببوسین

سلام
خیلی ممنون از لطفتون
چشممممممم
فرناز
24 اردیبهشت 91 23:18
سلام سلام سلام
خوبین؟
نقل و نبات خوبن؟
از خوشحالی دارم بال بال می کنم
ممنونم از راهنماییتون بابایی
موفق شدم
بازم ممنون ممنون ممنون

سلام سلام سلام
خووبیم
خیلی خووبن
امیدوارم همیشه شاد و خندان باشید
خواهش میکنم
قابل شما رو نداشت
مامان پریسا
25 اردیبهشت 91 10:02
سلام

ممنون از حضورتون.

زهرا و زینب خانم گل رو از طرفم ببوسید.



خواهش میکنم
وظیفم بود
چشمممممم
فرناز
25 اردیبهشت 91 10:21
سلام
گل دخملی های خوکشلم خوبین؟
هیچی دیگه اومدم سر بزنم
آخه بیکار بودم

سلام
خوووفیم
خیلی کار خوبی میکنی که بهمون سر میزنی.

محبوب
25 اردیبهشت 91 10:42
وااااااااااای خدا چه نازن بابای خدا برات نیگرشون داره


..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ
وب

ممنون از لطفتون
مرسی
چشمممم. حتما سر میزنم
ستاره زمینی
25 اردیبهشت 91 15:42
سلام به 2قلوهای شیرین زبون خاله همیشه خندون باشید

ممنون خاله
امیدوارم ریحانه گلی هم همیشه شاد و خندون باشه
مامان پارسا جیگر
30 اردیبهشت 91 18:50
به به همیشه به گردش و شادی خوشحالم که بهتون خوش گذشته

ممنون. شما لطف دارید
مامان اميرحسين
5 خرداد 91 14:20
خيلي عكسها زيبا بودن آخ كه چقدر دلم هواي شيراز كرد خيلي باحال بودن خيلي باباي حوصله داري هستي بزنم به تخته كمتر بابايي پيدا ميشه اينقدر زيبا از خاطرات بچه هاش بنويسه هميشه شاد باشين و سلامت

ممنون
انشالله به زودی برید شیراز

مامان احسان
22 خرداد 91 14:57
سلام سلام به به چه مسافرتی چقدرم که به دوقولوها خوش گذشته اول از همه یه سوال اساسی آخه من قاطی کردم تو عکس پیت ثابت سمت راستی زهراست سمت چپی زینب؟ اول شفاف سازی کنین آدم قاطی نکنه
مریم مامان دوقلوها
8 تیر 91 0:55
سلام. یادش بخیر اولین باری که من وهمسرم ورومینا ورونیکا(دوقلوهای خوشگلم)رفته بودیم مسافرت تمام مدت مشغول شیر دادن به دوتائیشون.اصلا شیر خشک نخوردن ومن بسیار سختی کشیدم.به همسر گلتون سلام منو برسونید .

سلام
واقعا سخته
خانوم خودمو دیدم و دقیقا میدونم که چی میگید
خدا بهتون صبر بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد