زینب و زهرازینب و زهرا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دوقلوها

بابا بلیم پالک بازی (جمعه 25 فروردین 1391)

1391/1/29 7:58
نویسنده : بابای دوقلوها
2,518 بازدید
اشتراک گذاری

بابا بلیم پالک، بابا بلیم پالک، بابا بابا بابا بابا بابا بابا بابا بابا بابا بابا تشویق

باشه بابایی، بلیمماچ

 

 

بابایی: زهرااااااااااااااااااا، بابایی نرو بالا میفتیتعجب

زهرا: نمیستم، بزلگ شدماز خود راضی

زینب: خودم نمیلم بالا، باباییم دوش دالمقلب

ع

بقیه عکسا رو میتونید تو ادامه مطلب ببینید

اه. بابایی بیا پایین، میفتی میریم دکتر آمپول میزنه هاااکلافه

نههههههههههههههههههههههههههههههه، نیمیزنهعصبانی

ع

 

وروجک رفته اون بالا به ریش ما میخندههوراهورا

ع

 

خوش بووود، خووششش بودتشویقتشویق

بابایی اینجا بسه دیگه، بیاید بریم اونور بازی کنیم

ع

 

ع

 

ع

 

ع

 

ع

 

ع

 

بعدشم لستیم پیش نیایش نازی

نیایش دختل کوچولوی دختر دختر دائی، و پسر عمه باباییه

دوشش دالیمقلبماچ

ع

ع

 

اینم دختل عمو،

ملیم دیگه

ع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مریم 65
29 فروردین 91 8:07


مرسی
فاطمه
29 فروردین 91 8:21
سلام دوقلوهای خیلی نازی دارید خدا حفظ کنه می شه آدرس این پارک رو برای من ایمیل کنید؟ممنون می شم

سلام
ممنون از حضورتون.
من زیاد با ایمیل کار نمیکنم
مایل باشید میتونم همینجا آدرس پارک رو بهتون بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان سارینا
29 فروردین 91 9:17
ماشالله چقدر این دوتا وروجک خوشمزه هستن . بابایی دخملیهای گلت رو از طرف من ببوسید . از بچه های با جرات خیلی خوشم میادددددددد . بابایی شما از فسقلیها ترسو تر هستیدا اینم واسه زهرا و زینب عزیزم

ممنون از حضورتون.
من تلسو هستم؟؟؟؟ اینجوری نگید، پیش دوقلوها خجالت میکشم

زهرا: بابایی تلسوووو بابایی تلسوو
زینب: بابایی تلسوو، بابایی چلا میتلسی؟

دیدی؟ این از عاقبتش. حالا زینب زهلا فکل میکنن من تلسو هستم.
نه اینجولی نیست، دوسشون دالم و نمیخوام چیزیشون بشه
مامان متین
29 فروردین 91 12:31
عزیزای من .قربونتون برم که اینقدر وروجکید .واظب خودتون باشید.
بابایی هم ترسو نیست خوب دلش نمیخواد براتون اتفاقی بیفته

ممنون خاله.
آله میدونیم بابایی تلسو نیست و دوشمون داله.
ملسی
فرناز
29 فروردین 91 15:14
سلام
خوبین؟؟!!
واااااااای خوش به حالشون
بابایی چیکالشون دالیییی خوب بزال بازی کنن
قند و نبات، کاش بجای منم بازی میکلدین
واااااااای بپل بپل لو توپالو عشقه
آخیییییییییییییییی چه نی نی نازیییییی مبارکه

دوستش میدارم

سلام
ممنون
من که کالیشون ندالم
گفتم بیان اینول بازی کنن که خطل نداله
ملسی
مامان علي خوشتيپ
29 فروردین 91 19:40
خدا حفظشون كنه عزيزاي عمه رو

خدا علی و همه نی نی ها رو حفظ کنه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
29 فروردین 91 22:39
سلام.همیشه به گردش و شادی دوقلوهای نانازی.تولد نی نی کوچولو هم مبارک.

سلام. همچنین. ممنون از حضورتون
پرنیا جون و مامانش
30 فروردین 91 8:08
سلام به دو تا فرشته زمینی ناز .بله با اجازه تون من نظر داده بودم.ماشالله دخترای نازی دارین خدا واستون حفظشون کنه .این دوقلوهای قشنگتون تقریبا شبیه دوقلوهای داداش من سنا جون و سونیا جون هستن همین قدر عزیز و دوست داشتنی مرصی که بهمون سر زدین

سلام.
لطف دارید
ممنون
مریم
30 فروردین 91 21:26
سلام
چه عکسهای خوشگلی
وروجک منم عاشق قصر بادیه

سلام
خواهش میکنم
انشالله وروجک کوچولوتون همیشه سالم و موفق باشند
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 11:28
الهی...وروجکای شیطون...خوبه که از بلندی نمیترسن...
ولی خانم طلا ها فکر بابایی رو هم بکنید که نگرانتون میشه...نه اینکه میترسه...
خوب گفتم بابایی؟دیگه نمیگن بابا چلا میتلسی...؟

سلام
ممنون از حضورتون
آره، خوب گفتید. خیلی هم خووووووووووب
مامان رومینا
31 فروردین 91 11:51
واقعا چه حس قشنگیه وقتی شادیشونو خندیدنشونو ببینیم.خدا حفظشون کنه.ایشالا که همیشه لبشون خندون باشه.رومینای منم زود بزرگ شه ببرمش پارک بازی.

ممنون از حضورتون.
آره. خیلی زیباست
آنشالله که رومینا بزرگ میشه و میره پالک بازی
مامان سونیا
31 فروردین 91 14:17
الهی الهی انگاری خیلی خوش گذشته به خوگل خانمها

مرسیییی
مگه میشه وروجکا تو یه همچین جایی بد بگذرونن.
فقط به من بد میگذره که همش دلم تو آب آویزونننه
مامان سوگل
1 اردیبهشت 91 1:22
خوش به حالتون، من انقدر دوست دارم و حسرت این بازی بادیها رو میخورم که نگو تا میتونین لذت ببرین از این بازیها که بزرگ شدین دیگه عاره که از این بازیها بکنین و تو حسرت میمونین

آره والله
حرف دل منو زدی
وقتی بچه ها رو میبرم پارک بادی اینقد دلم میخواد یه دور برم اون بالا و بپرم که نگو
مائده
7 اردیبهشت 91 21:19
سلام
بله درسته...
ممنون از اینکه جوابمو دادین***
اینم واسه زینب و زهرا یا زهرا و زینب جونم

سلام
خواهش میکنم
مرسییییی
آزالیا
28 شهریور 91 20:22
خاله من لینکتون کردم اگه خواستین با اسم وبم منو بلینکین

ممنون خاله
چشم، حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد