زینب و زهرازینب و زهرا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دوقلوها

انقلابی در شعر (ادغام اتل متل توتوله با یکی بود یکی نبود)

1390/12/2 8:21
نویسنده : بابای دوقلوها
2,068 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب از گلی های بابا خواستم برام شعر بخونن که با یک شعر نادر روبرو شدمنیشخند

ادغام اتل متل توتوله با یکی بود یکی نبود

دوتایی با هم

اتل متل توتوووووووووووووووللللللللله

یکی نبود یکی بوووووووووووووووووود

کلبه کی بوووووووووووووووووووود  (زیر گنبد کبود)

گاو نبوووووووووووووووووود

حسن بوووووووووودد

 

و یه دفعه زهرا خانوم شعر خوندن رو قطع میکنه و میگه:

بابا فلدا کدا میخای بلییییییییییی؟ (بابایی فردا میخوای کجا بری؟)

میخوام برم عسلویه سر کار بابایی

منم میام کال بکنمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مریم 65
2 اسفند 90 8:39
ای جااااااااااااااااان کوچولوهای عزیزممممم
اول صبح دلم براشون ضعف رفتتتتتتتت


ممنون از لطفتون
مامان متین
2 اسفند 90 9:11
عزیزمید شما دوتا مبتکرای من.

ممنون از حضورتون
مامان ترنم کوچولو
2 اسفند 90 10:18
شعر جدیده دیگه.اونا درست خوندن.

ممنون از لطفتون. قطعا اونا درست خوندن
mitra
2 اسفند 90 13:30
ای جانم عزیزن دیگه.

ممنون از حضورتون
ما مان سونیا
2 اسفند 90 14:11
ای جونم خاله به این نبوغ شما دوتا جیگیلایی خاله قربونتون بشما باون شعر خوندنتون خوشگلا
مامان طاها
2 اسفند 90 15:33
اللهی دلت برای بابایی تنگ میشه میخوای بری باهاش سر کار

آره. گلی دلش تنگ میشه. باید دوتاشون رو بیارم پیش خودم هم توی کار کمکم کنن هم دلامون تنگ نشه
فاطمه
2 اسفند 90 16:27
خیلی قشنگ بود یه برای زینب خانوم و یه برای زهرا خانوم


لطف دارید
هنگامه
2 اسفند 90 18:49
وای چه جیگرایی

آخه طفلی ها دلتنگ می ش


ممنون از حضورتون
شهراد شیر کوچولو
2 اسفند 90 22:35
ای عسلی های شیرین زبون
آخر خودم شکارتون میکنم

ممنون از حضورتون. عمرااااااااااااا
لیلی مامان دنیز
2 اسفند 90 23:37
سلام چه گلهای زیبایی خداوند بهتون هدیه داده سراپا هوشند سالم و تندرست باشند
ممنون که به وب دخمل منم سر زدید با افتخار گلهاتونو لینک می کنم

ممنون از حضورتون
مامان الینا
3 اسفند 90 13:02
نازززززززززززززززززززززززی
مامان نادیا و نلیا
3 اسفند 90 14:58
جااااااااااااااااااااااااااااااان دلم....هزار تا بوس...:*:*جیگرن جیگر

ممنون از لطفتون
مریم
3 اسفند 90 16:00
سلام
ای جان شیرین زبونا

ممنون از حضورتون
کوثر
3 اسفند 90 17:36
سلام دوقلوها خوب هستید به وبلاگ من سربزنید تا باهم دوست بشیم

ممنون از حضورتون. چشم. حتما به وبلاگتون سر میزنم
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 90 18:31
نازي چقدر باهوش و شيرينن ماشاالله

مرســـــــــــــــــــــــــــی
مامانی هدیه
3 اسفند 90 21:48
یادتون نره شعر گلها رو ثبت کنید خدا نکرده کسی به نام خودش ثبت می کنه ها

ممنون از حضورتون. قبلا واسه ثبت کردنش اقدام شده
حسینی
3 اسفند 90 22:14
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
مامان دینا
3 اسفند 90 22:33
ای جوووونم.اینم یه جور ابتکار دیگهبه نظر من زیباتر از نسخه اصلیشه

ممنون از حضورتون
بابای مهرسا
4 اسفند 90 1:31
سلام بابایی
خوبی شما؟

ای خدا
خیلی نازن

هزار ماشالله

سلامممممممممممممم بابایی. از اینورااااااااا. مهرسا گلی چطوره؟
مامان تارا و باربد
4 اسفند 90 11:26
لحظاتتون سرشار از شادی و نشاط
ابتکار دارن ماشالا به جونشون

ممنون از حضورتون
ساناز
4 اسفند 90 12:28
ماشاالله خیلی نازن خدا برای شماوباباشون نگهشون داره

ممنون از لطفتون
مامان رومینا
4 اسفند 90 12:52
قربون این شعر خوندنشون .وای خدا لحظه شماری میکنم رومینای منم به سن دوقلوها برسه واسم شعر بخونه

ممنون از حضورتون. ایشالله رومینا گلی هم بزرگ میشه و براتون شعرای قشنگ میخونه
نایسل
4 اسفند 90 20:17
چه باحال مکالنه تلفنب باحالب بوددد

عزیزای دلم

ممنون از حضورتون
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 2:08
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
ilia jon
5 اسفند 90 9:33
وب بسيار زيبايي دارييد اگه دوست داشتيد به وب من هم سر بزنيد منتظرتونم ايليا بزرگ مرد كوچك


مرسی. چشم
دختری به نام پارسا
7 اسفند 90 16:07
خیلی باحال بود شعرشون..
مامانی درسا
8 اسفند 90 10:57
ای جان بابایی شعر از این بهتر . سرورده ی خودشونه . قربون این دو تا قند عسل برم .
مامان سوگل
10 اسفند 90 10:12
ای جان، ای قربون شعر خوندناشون
مامان ماهان نفسی
14 اسفند 90 14:23
الهی من فداشون بشم چه زبون شیرینی دارن
ولی از دست باباتون ناراحتم چرا پسر منو لینک نکرده من اون دفعه ازش خواستم لینکم کنه

عذر خواهی منو بپزیرید. شرمنده هستم بخدا. قصد جسارت نداشتم. حتما حواسم نبوده
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 اسفند 90 14:58
نازي چقدر باهوش و شيرينن ماشاالله

مرسی. ممنون از حضورتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوقلوها می باشد